Fikaaaa

Hejsan!
Idag vaknade jag 11... Jag sover grymt dåligt, somnar tre eller halv fyra och går upp elva på dagen.. Inte bra.
Nu har jag iaf läs ut min bok! Den var skitbra men slutade på ett lite underligt sätt.. Tyvärr.
Nu har jag fixat mig och ätit, ska åka och träffa Emelie... Vet ej vad vi ska göra och ikväll blir det film tror jag.
Ovissheten är jobbig fortfarande... Nyår? Du och jag? Dani och gänget? BLÄÄÄ! Men men, har iaf några alternativ! haha!

Hm, ja vet ej vad jag mer ska skriva kära nätdagbok!

Jooo, som alla vet är jag mycket intresserad av musikal och att spela och agera. Har hittat ett mycket skickligt framträdande av Helen Sjöholm och Josefin Nilsson som framför ”Jag Vet Vad Han Vill”(Org. I Know Him So Well) Det är en mycket bra låt och dem framför och gestaltar den på ett mycket bra sätt. Något att se upp till.

Ja juste, som några vet har jag ju spelat in en låt... Funderar på att lägga upp den men vågar inte riktigt. Ska jag eller ska jag inte?

Puss

Här är videon som jag skrev om, njut:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0