Hem ljuva hem?

Nu är jag hemma igen. Har nyss ätigt mat.. Funderar på Beck ikväll, ska nog se det ja.
Annars.. Jo, det var bra i Skåne. Vi var onyttiga och hade det mys. Tackar för det!
I veckan, nja, Kanske ska träffa lite folk. Jobba lite också!
Jomen nu tycker jag att allt känns bra, jag är glad över att det ser ljust ut för mig. Inget som är ivägen för mig, Jag menar då.. Typ något problem eller så.

Hur ska jag förklara? hur ska jag förstå? Finns det någon hjälp att få?
Jag ville verkligen satsa nu. På dig och på mitt liv. VAD JAG VERKLIGEN VILL!
Jag menar, jag brinner för en sak men det är svårt att genomföra. Ska nog stumilera mina tankar med vänner och se vad dom tycker!

Försökte spela gitarr idag, det gick bra. Fast, det var ett Ackord som var CP!

Aja, nu är det iaf en ny vecka och nya planer.. Ska hämpa min almanacka nu och boka!

"Slösa inte dina känslor"

PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0