Hemma från Göteborg

Göteborg resan var underbar!

Torsdag - Jag fick åka tåg i ungefär 5 timmar, gick upp tidigt och kom fram till Göteborg kl 11.57. Jimmie möte upp mig på centralen och sen så gick vi iväg till en spårvagn som vi skulle med. Vi åkte till hans skola för att gå på en modevisning men vi var tidiga så vi åt lite och så träffade vi kompisar till honom, Hanna och Gabbi!
modevisningen var bra och de visades fina kläder. Efter visningen gick vi runt på stan lite, vi fikade, vi kollade runt lite. Sen mätte vi upp några vänner till Jimmie, vi förfestade lite i Johanneberg för att sedan gå ner och se på Cortegen. Den var rolig att se på. Efter det drog vi alla hem till Hanna för att "umgås" lite mera! Vi var hos henne ett tag sen åkte vi till Slottsskogen. Det var svårt att komma fram men vi kom fram till slut, vi satt där ett tag sen åkte jag och Jimmie hem till honom!

Fredag- På fredagen så fikade vi i det grymt fina vädret! Vi gick lite på stan också. Sedan mötte vi upp Hanna för att gå hem till henne och fixa oss till kvällen. Innan det köpte vi mat som vi skulle grilla. Jimmie och jag köpte Lax och pommes! Sjukt gött. Efter det åkte vi till stan för att möta Ellen. Vi tog någon buss till stället vi skulle grilla på! Det var hemma hos någon kompis till Jimmie. Vi kom fram och det blev en trevlig kväll! Jag drack vin och hade det sjukt fint! Sedan åkte vi hem till Hanna som hade med dig sitt söta ragg Marcus! Haha!


Lördag - På morgonen skulle Jimmie "jobba" lite så Hanna och jag fick umgås lite med varandra! Hon är en söt vän! Efter ett tag ringer Jimmie och ber oss att komma dit! Han har tröttnat på sitt jobb, det är mycket förståligt varför han tröttnat eftersom att jobbet var att han skulle gå runt med två skyltar, en på magen och en på ryggen! Haha! Vi gjorde frukost och åkte till honom. Vi satt länge i solen och mös alla tre. Efter ett tag så drog vi iväg. Jag, Hanna och Jimmie åkte hem till honom för att fixa oss till kvällen! Förlåt Hanna för det som hände hos Jimmie! Puss! Vi åkte sedan med Jimmies mamma och syster in till stan. Vi satte hos i Kungsparken och krökade lite! Efter en stund åkte vi hem till Kerstin som hade fest, hon fyllde år så vi firade henne! Kvällen var fin... efter allt så åkte jag och Jimmie hem till honom.


Söndag - sista dagen i Göteborg! Fyfan säger jag! Jag och Jimmie fick inte sova länge. Min fucking buss gick kl 12.35 så vi fick gå upp tidigt! Har inget att säga om söndagen bara att den var värdelös och tråkig!


Tack för den underbara helgen Jimmie! Pöss


Kommentarer
Postat av: hanna panna pryd

hahhaaaa, du är söt! det var kul att ha dig här din sthlmfis. pusspuss

2009-05-04 @ 22:08:14
Postat av: Albin

Såg ut som du hade en trevlig helg i götet. Är du och Jimmie tillsamans? :)

2009-05-05 @ 12:50:39
URL: http://AlbinAxelsson.se
Postat av: Rövin

Hanna! Puss på dig!<3

Albin! Ja, alltid.

2009-05-05 @ 18:52:27
Postat av: är det arvids.. klocka?

härligt!! bra att du hade det bra :)



2009-05-06 @ 01:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0