Okej, kör hårt!

Hej, idag är det Torsdag.. Inget har hänt och jag kollar på film nu.

Ah, jag vet inte. Men det är skitjobbigt att upptäcka sig själv! Med upptäcka menar jag att det är jobbigt när man inser hur man egentligen är, hur man beter sig och hur man uppfattas. Sjukt jobbgit! Fast, det jobbigaste är att jag inte vet hur jag ska hantera det eller hur jag ska göra! Jag har ändrat mig ganska så mycket efter folks begär, men nu orkar jag inte anpassa mig. Det är er tur!
Förut, närmare bestämt i somras! Jag var party, jag var ute hela tiden och nu. Vad är jag nu. Sitter hemma och orkar inte gå ut. Mycket kan bero på skolan iofs men vafan! Inte ens på helgen! Det kan faktiskt bero på att folk inte hör av sig och sen när jag väl slutar höra av mig så blir det inget
Aja! Ä
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0