Kallt ute?

Hejsan bloggen!
Igår satt jag hemma hela dagen! Skulle ha varit med Tove men hon blev liksom lite sjuk så vi fick ställa in det...Sen var det andra upptagna men men. Nu är det en ny dag och vid typ två ska jag träffa Mimmi!
Fyfaaaaaaaaaan va kallt det är ute, -15! USCH PÅ DET!

Hm, ja.. Ikväll kanske jag ska träffa Tove och så men vet ej.
Sover otrolig lite känner jag... Btw, igår tror jag att jag insåg innebörden för spelberoende! Spelade ett så töntigt spel som Bubbel Town på mobilen, jag klarade inte en bana jag länge varit på och tänkte "- Okej nu ska jag klara den här banan innan jag ska sova" Det gick väl sådär och sen när jag såg vad klockan var så var den inte så lite... Men jag tänkte samma tanke igen "- det här ska jag klara" Men jag gjorde det inte så jag blev arg och la ner mobilen... Fick ont i nacken på köpet!

Btw, vågar fortfarande inte ladda upp låten.. haha!

http://mpuzei.blogg.se/

Foto: Linda Jakobsson
Redigering: Patrik Petersson
Modell: Robin Karlsson


Kommentarer
Postat av: Linda

snygging! :*

2010-04-04 @ 21:58:34
URL: http://lindajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0