Haha! Igår..

HEJHEJ!
Alltså igår var en galen dag!
Först träffade jag Linda, vi kollade affärer och sen gick vi till Max för att köpa hamburgare.. Vi fick vänta skiit länge... Men sen fick jag min burgare i alla fall. Sedan satte vi oss i kungsträdgården! Det var skiit fint väder så vi satt där ganska så länge och lyssnade på musik. Sen gick vi mot tuben.. Hon skulle hem och jag skulle möta upp Dani vid Medis! Dani och jag lallade runt på söder ett tag... Sen fick vi för oss att gå in och köpa något på ICA så vi gick in, men vi kom ut med Cider i stället! Haha! Vi skulle sätta oss i någon park men vi fick och köpte Sushi! Mums! Sen ÄNTLIGEN gick vi till Vitabergs parken och åt!
Det var min dag!


Linda i Kungsträdgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0