Jellicle Songs For Jellicle Cats!

Ja, det är söndag idag! Jag har inte gjort ett PISS!
Har kollat på två filmer, har smsat, lyssnat på musik och försökt få tag på folk. Är alla döda?
haha!
Funderar på att göra en liten video. Jag ville vara kreativ idag men jag orkade och jag hade ingen att vara kreativ med.
I veckan har jga inte så mycket planerat. Ska träffa en kompis vid namn Yonas.. Sen ska jag inte göra så mycket mer. Sen är man ju ledig i en vecka efter denna veckan som kommer..
Jag saknar min lilla skåning. Men snart ska vi ses! Det känns som att det går bra, att jag har lyckats.. Efter allt!
Nu känns det mesta bra, har liksom en bra känsla i magen. Jag ska nog sjunga lite mer idag.. Öva repliker och lite så. Min syster tog körkort för Snöskoter och Fyrhjuling idag! Hon fick alla rätt på både teorin och provet. Grattis!

Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Men jag skriver nog mer i veckan. Ska försöka skriva vraje kväll men det känns så onödigt att skriva så lite..

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Berocca

På söndagar får man slappa :) Det har iaf jag också gjort hela dagen idag! :)

2009-02-15 @ 18:44:43
URL: http://beroccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0