Recension av filmen Nära & Kära!

Hej!

Igår kväll så såg jag Nära & Kära. Filmen var mycket rolig och jag kände spänning under hela filmen! Filmen handlar om en 37 årig kvinna som nyligen skiljt sig från sin man, hon börjar gå ut och umgås med vänner. Efter en vecka träffar hon en kille som hon faller för direkt, det jobbiga är att han är 23 år...http://mpuzei.blogg.se/
Rafi är en kvinna som gör karriär inom modellvärlden! Hon går till en psykolog varje vecka... Hon berättar allt för din psykolog. Psykologen, Lisa som spelar av Meryl Streep är en judisk kvinna som är mycket mån om sin tro.


Rafi berättar allt mer och mer om kille hon träffat, till en början säger hon att killen är 27 år men efter ett tag för säger hon sig. Lisa börjar allt mer upptäcka att den här killen hon träffat är hennes son. Lisa har bråkat med sin son om att han har träffat någon som inte har samma tro. Mamman har väldigt svårt att acceptera detta men efter några veckor accepterar hon det, då Rafi och sonen bjuds hem på middag!

Jag gillade filmen... Men filmen har ett konstigt slut och jag hade väntat mig mer bråk. Men den var mycket bra. Bra skådespelare!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0