BLOGGJÄÄÄVEL!

Hejsan, haha vet ej varför jag gav detta inlägg namnet "BLOGGJÄVEL" men ah, hm, ja jag mår bra! Är glad och dåliga känslan i magen är away! Livet lever jag som man ska göra..
Vad på Svenska Hjältar Galan igår, det var skitkul... När allt var över promenerade jag och Cornelia på djurgården sen gick vi hem till henne så sov jag där.
Tack också Maria för att du fixade biljetter! Vi fick mingla med en massa roliga, spännande och fulla kändisar! Folk tittade på oss som om vi kände dem men det tror jag nog inte att vi gjorde ;)
Har en massa töntiga bilder på mig och celebsen! Bilderna kommer i nästa inlägg, ska bara få dem först!
Fotades bland annat med; Nanne Grönwall, Andreas Lundstedt, Ann Söderlund och Marie Lindberg!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0