Kom på en bättre rubrik själv?

Hejsan bloggen och alla läsare!
Hm, jag är mer aktiv nu än annars så ja! Är glad och inte orolig i magen för en gångs skull!
Idag har det inte hent så myckey, fick se mig själv dansa och måste säga att deti nte såg bra ut alls. Måste öva mer på att ta ut stegen och hållningen MÅSTE förbättras.... Hänger iaf med bättre än vissa andra om man ska va så!
Ja annars har deti nte hänt något, finns en person som gör mig glad dagligen genom att bara finnas till.. Eller två haha!
Ja, hari nget vettigt att skriva!
Måste bara säga en sak; jag avskyr människor som tror att dom är så mogna och som är överlojala. Som leker vuxna när dem inte varit med om ett skit! Det är inte nån stor grej men lite irriterande och det är mest synd dom dem!

Tjenare kungen sk jag se ikväll tror jag. Den filmen är så bra!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0