Konstiga smärtor.

Hejsan bloggen!

Hm, jag mår bra idag, inte alls bakis för så mycket drack jag inte! Goood!
Hm, en sak jag börjat fundera över med mitt drickande är att när jag väl har druckit en kväll... när jag vänkar dagen efter har jag alltid ont i någon av mina armar! Det är sjukt att det alltid är så... Kanske är det för att jag sover på armen för när jag väl somnar tänker jag inte på att jag over på den på samma sätt som när man vaknar nykter. Aja, det är väl en fråga jag aldrig någonsin kommer få ett svar på!

Igår kom Dani och Chant över, sen Moa och Viktor! Det var trevligt! Musik, vin, öl och konstiga tankar.
Vi kollade klipp på Anna Anka och pratade om att "- Tänk om alla vi skulle ha en orgie tillsammans" Hahaha!

Aja, kommer nog få många emot mig nu men jag gillar faktiskt Anna Anka, allt förutom att hon inte är feminist! Hon har lite roliga tankar och en del saker är sanna!

Nu till boken jag läser (”Ego Girl”)

Märker allt mer och mer att jag och Gynning är lika varandra på många plan! När jag ligger och läster boken kl tolv till två på nätterna känner jag mig glad och ibland gråter jag, den boken stimulerar mig som fan och jag börjar tänka – ”- Det är inte bara jag som varit med om detta eller tänker på detta viset”. Det gör mig glad.

 Nu ska jag duscha för snart kommer Tove eller jag till henne. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0