Ovisshet

Hejsan! har ätit sen lunch med Eva idag, vi åt tapas! Det var mycket gott måste jag säga, sedan gick vi på stan och kollade affärer och hade det trevligt. Sen for jag hemåt! Åt middag och nu sitter jag här!

Igår natten låg jag uppe länge och hade ångest - något jag inte borde ha. Men oroade mig för så mycket och saknade dig! Har kommit fram till att jag hatar ovisshet! Den gör mig orolig och så men kan hantera den bättre nu än jag kunde förut! Det är ju ett plus men men.
Låg och läsa boken och kommer mer och mer fram till att Carolina och jag är mer och mer lika varandra, vi tänker och funkar på ungefär samma sätt!

aja, puss puss



 Mpuzei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0