Filmen

Hejsan bloggen!

Jag har typ ingen ork eller tid att uppdatera.. men men, gör det nu när jag har tid.
Igår vad jag med Linda, det var jättetrevligt. Vi har inte träffats på evigheter kändes det som, så det var kul. Sen på kvällen gick jag och Tove på Bio med hennes syster och hennes kamrater. Mycket trevligt och filmen var bättre än vad jag hade förväntat mig. Värt att se skulle jag vilja säga!
Idag skulle jag varit med Tove nummer 2 men hon har lite feber så det kanske inte blir av men vi får se hur det blir med det.

Filmen heter; The Imaginarium of Doctor Parnassus. Vi ser Heath Ledger i huvudrollen och även stjärnor som Johnny Depp, Colin Farrell och Jude Law är med i filmen. Den var mycket bra gjord och hade en fin handling. Lite kulkalender stil skulle jag vilja säga. (Julkalendrarna förr om året såklart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0