Jag suger polkagris!

Idag var det en bra dag. Inte så jobbig som jag hade väntat!
Jag har inget att skriva men jag skriver ändå.
Jag höll på att dö i helgen när jag var i Dalarna. Hade sådan ångest och sen så hände det inet så mycket heller. Var på långpromenad...!
Annars, ja. Annars går det bra för mig i livet. Små saker som irriterar mig ganska så mycket. Men det får man stå ut med..
Jag fattar heller inte vrför vädret ska växla? Ena dagen sol och 16 c och andra dagen 8 c!!
Jag tycker att det är kul när man får höra att personer som jag inte trodde läser min blogg! Det är skit kul att höra!
Pussp å er som läser detta! haha!


Kommentarer
Postat av: Nicolas

jag säger det samma! man slutar aldrig förvånas! kommer ihåg på emmaboda, det sprang fram tre tjejer från någon liten stad och sa att de älskade min blogg hahah?

2009-04-15 @ 21:23:27
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Rövin

Jamen visst blir man förvånad men ändå glad!

Man ska ju intev ara dryg om någon gillar den, då lär den ju sluta läsa osv.

2009-04-16 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0