..............

Ibland känns allt bara så värdelöst. När man bestämmer saker som inte blir av, när man kollar igenom gammalt skit från det som har vart. Gamla ex, ligg och vänner. Det är något man borde låta bli men man kan inte slita sig, ni vet nog vad jag pratar om..
Det finns så mycket man inte borde göra.
Just nu har jag ingen insperation till att göra något.. Det är svårt när man har kärleken längs ner i Sveriga och när man inte kan ses när som.  Jag blir orolig och nere när jag inte kan vara med den jag vill. Det ända som får mig uppe är stt vara med min kärlek. Alltså, sen då! När allt är som jag vill? Jag tänker iaf inte dissa mina vänner men insperationen kommer ju sääkert komma tillbaka då! Jag ska inte göra som vissa vänner till mig gör när dom är tillsammans med någon, och om jag blir så frå ni säga till.

Tack för att ni läser min blogg.
Puss


Kommentarer
Postat av: J.H.O

"Inspiration have I non just a touch of flaming love!"

2009-02-25 @ 22:26:27
Postat av: Anonym

bra blog:D

2009-03-20 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0