I huvudet på: Robin Karlsson

Hmm, jag funderar! Jag funderar på vad jag känner! Hur gör man för att vara nära? Hur gör man för att ge någon att bra och gott intryck.. Finns nog inget svart, det är bara att vara trevlig och glad.. Man kan absolut inte göra sig till för att något liksom..Jag ska bara låta allt komma och låta allt gå bra. Nu efter mycket borde väl alla om jag vet hur man gör..Nja, jag vet inte det. Jag tror att jag bromsa mig själv, från att gilla eller börja tycka om... Det är en dålig och en bra sak kan jag tycka! Man ska inte börja gillar något gör snabbt men inte heller låta det ta alldeles för lång tid!! Men, ah. Nu vet jag inte.. Jag ska låta det här gå väl.
Puss och lycka till, till mig va!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jo frasse finns

2009-07-10 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0