Fin Låt!

Hur visar jag min kärlek

Hur gör man för att vara nära?


Jag har tänkte, verkligen tänkt

Någonting har hänt

Jag har aldrig känt, så tydligt vad jag vill

Men det är någonting som stör mig

Med de sätt han berör mig

Han är en man, bara en man

Jag har haft så många män förut, på väldigt många sätt

Finns ännu ett

Tänk om jag tar sats, rusar in tar palts

Säger: hör på mig, jag behöver dig

Jag har aldrig känt såhär

Vad betyder det

Är det inte ganska fånigt, att jag ska va i denna sitsen

 Jag är hon, som alltid var

Så cool, så sval, inga kärleksval

Hon med full koll jämt

Ack ett sådant skämt


Jag har aldrig känt såhär

Vad betyder det

Men det skulle nog ha skrämt mig

Om han talade om kärlek, mellan oss

Jag skulle slåss

För min ensamhet, jag skulle dra mig ur

Om inte, höra på

Han skrämmer så

jag längtar så

 jag älskar så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0