Hemma!

Hejsan!
Kom hem från Skåne igår... Fin resa med fint sällskap! Hm, har väl inget att säga direkt. Många filmer och timmar sömn! Vi har alltså inte gjort något speciellt bara slappat..
Resan hem igår var väl okej men det tog tid och sen så drog det i tåget, kallt. Jag har börjat läsa Ego Woman (en fortsättning av Ego Girl som jag läste innan) Den är bra och man får veta mer om Carolina efter kändiskapet! Intressant,intressant.
Dani, Moa och jag upplevde en sjuk natt innan jag åkte i onsdags, alltså natten till onsdag. Eller Moa åkte hem så jag och Dani upplevde den. SKITKUL!
Ja, idag är det söndag, jag kollar på Hairspray och funderar på dagen, VAD SKA MAN GÖRA?

Puss

http://mpuzei.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0