Lite tankar.

Undra hur många "great loves" vi människor har, dom som förändrar något för en eller som kommer på sina sidor hos en. Kan inte sluta undra!
Menar är de som dom säger i Sex And The City, att vi bara har två är det ju kört... eller jag har bara haft en så det är väl lugnt för min del men iaf. Tänkte jag skulle börja plugga om lite mer sådan här saker, tycker det är väldigt intressant!

Menar, vem vill inte ha någon att bo tillsammans med, laga middagar tillsammans med, umgås med vänner tillsammans med och ja, göra saker tillsammans med. Tillsammans är ett ord jag gillar. Meeen man får inte bli allt för stabil och luta sig tillbaka på en människa, man måste kunna stå ensam i fall den andra faller bort.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Deep shit! Livet är nog förutbestämmt på det viset att alla har det likadant gällande kärlek,Deeep!

2010-11-26 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0